Kako mještani imaju mnoštvo sugestija, primjedbi i zapažanja, a za većinu njih najveći je problem kako ukazati na problem i doznati kome se trebaju obratiti Općina Marina je uvela aplikaciju „GRADSKO OKO“ koja je postavljena na web stranici www.marina.hr. S obzirom da živimo u informatičkom dobu gdje se sve više problema rješava klikom, a prepoznavši vrijednost međusobne suradnje osmišljen je novi način brige za Općinu, njen izgled i mještane.

Gradsko oko aplikacija je pomoću koje mještani mogu prijavljivati komunalne, prometne ili infrastrukturne probleme, uputiti kritike, ali i pohvale. Pristup aplikaciji vrlo je jednostavan. Prijaviti se može na internetskoj stranici http://www.marina.hr/gradsko-oko/ . Nakon unosa osnovnih podataka dobiva se kod za preuzimanje aplikacije na mobilne telefone i može se krenuti sa prijavljivanjem problema. Prednost aplikacije svakako je mogućnost postavljanja iste i na osobna računala i na mobilne telefone

Aplikacija Gradsko oko funkcionira na vrlo zanimljiv način. Po zaprimljenoj prijavi administrator obavijest šalje instituciji ili kooperantu odgovornim za taj dio funkcioniranja Općine, a koji u najkraćem vremenu problem treba riješiti. Tako će na primjer prijavljeni problem sa otpadom biti poslan Marinskom komunalcu d.o.o., problem u električnoj infrastrukturi Hrvatskoj elektroprivredi, dok će izgorene žarulje javne rasvjete koje treba zamijeniti prijaviti kooperantima zaduženim za takvu vrstu problema.

Korisnik koji je prijavio problem u svakom trenutku, na vrlo jednostavan način, može vidjeti u kojoj fazi obrade je njegova prijava. Svaki prijavljeni problem dobiva svoju oznaku na interaktivnoj karti te mijenja boju ovisno o fazi rješavanja problema. Svakako aplikacija je u potpunosti besplatna i dostupna svima, a uz evidentiranje problema može se poslati i fotografija postojećeg stanja.

Osim što će se uočeni problemi brže rješavati, aplikacija “GRADSKO OKO” potiče suradnju između Općine i mještana.

 

Pin It on Pinterest